Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
11.05.2024
12:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт заступника директора з навчально-виховної роботи
 Хир Лариси Миколаївни

Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [2]
Циклограма діяльності заступника [1]
Внуртрішкільний контроль [0]

 Каталог статей 
Головна » Статті » Мої статті

Компетентності заступника

ЗАГАЛЬНОФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

заступника директора з виховної роботи

загальноосвітнього навчального закладу

 

Керівник (заступник керівника)

з/п

Загальнофахові компетентності

Ознаки виявлення

1

Когнітивні

Фахово-теоретичні: здатність використовувати на практиці теорії управління відкритими системами, освітнього менеджменту та психології освітнього менеджменту, правил і норм охорони праці, безпеки життєдіяльності, санітарно-гігієнічних норм та протипожежного захисту.

Фахово-методичні: здатність застосовувати сучасні методики адміністративної діяльності, інтерактивні методи проведення управлінських заходів, методи виховного впливу на колектив та особистість; методи попередження конфліктів та безконфліктного управління, тендерний підхід.

Фахово-технологічні: здатність опановувати сучасні технології управління, новітні педагогічні технології навчання та виховання, технології оцінювання діяльності підлеглих.

2

Діяльнісні

Фахово-методичні: володіння методами управління загальноосвітнім закладом освіти, діагностичними, аналітичними, прогностичними, проектними методиками, андрагогічного навчання.

Фахово-технологічні: здатність здійснювати діагностику різноманітних аспектів освіти і виховання, побудови алгоритмів дій підлеглих, використання прикладних комп’ютерних програм; пошук потрібних даних в Інтернеті; використання інших електронних джерел навчального призначення, спілкування електронною поштою; застосування методу навчальних проектів з використанням ІКТ; використання Інтернету для вивчення передового педагогічного досвіду.

3

Соціальні

Спроможність налагоджувати результативну взаємодію з учасниками педагогічного процесу; співпрацювати з культурно-просвітницькими, громадськими установами; виконувати різні ролі у командах; соціальної підтримки підлеглих, здатність побудови пріоритетів у діяльності, стимулювання різних точок зору підлеглих та учнів, управління часом, підтримки стосунків з людьми інших професій, співпраці з мас-медіа.

4

Комунікативні

Інформаційно-комунікативні уміння та навички (здобуття нових знань та їх обробка, зберігання та розповсюдження на основі ІКТ); володіння технологіями усного і письмового спілкування різними мовами, у тому числі і мовою комп’ютерного програмування, включаючи спілкування через Internet;володіння сучасним засобами зв’язку, уміння складати ділові папери.

5

Особистісні

Прояв моральних якостей: гуманність, чуйність, справедливість, чесність, совісність, відповідальність, щирість, дисциплінованість, емпатія; прояв управлінських якостей: цілеспрямованість, наполегливість, активність, самокритичність, добросовісність, порядність, ініціативність, мобільність, вимогливість, тактовність; емоційна стійкість, поведінкова гнучкість; прояв якостей, що виражають ставлення: до себе: вимогливість, сформованість особистих цінностей та позитивної соціальної орієнтації; до людей: справедливість, толерантність, готовність до конструктивної взаємодії; до роботи: прагнення забезпечити високу якість роботи та позитивний імідж закладу освіти; прояв персональних якостей: здатність до ризику; динамічність, прогностичність; прояв психомоторних здібностей: загальні психомоторні вміння – координація дій, витриманість, швидкість реакції, концентрація уваги тощо; прояв управлінських здібностей: «відчуття ринку», уміння орієнтуватися в ситуації, відчуття вектору розвитку; адаптаційність.

 

СПЕЦІАЛЬНОФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

заступника директора з виховної роботи

загальноосвітнього навчального закладу

 

Заступник директора з виховної роботи

загальноосвітнього навчального закладу

з/п

Спеціально-фахові компетентності

Ознаки виявлення

1

Когнітивні

Спеціально-теоретичні: здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації та методологічні засади виховного процесу, загальні принципи побудови змісту виховної роботи в школі, теоретичні засади моделювання навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей різних вікових груп та індивідуальних особливостей учнів; концепції національного виховання, теорії прийняття управлінських рішень.

Спеціально-методичні: здатність застосовувати методи стратегічно-цільового управління виховною роботою, SWOT-аналізу, педагогічного моделювання, випереджального допоміжного контролю, методик самоменеджменту.

Спеціально-технологічні: здатність проектування адаптивного виховного процесу; застосування технологій прогресивного педагогічного досвіду та інновацій у сфері виховної роботи; інформаційно-комунікаційних технологій.

 

2

Діяльнісні

Спеціально-методичні: здатність до модернізації системи виховної роботи навчального закладу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі, системної підтримки та розвитку дітей з особливими потребами; науково-методичного консультування з питань виховної роботи; організаційно-методичного забезпечення виховного процесу.

Спеціально-технологічні: уміння розробляти та використовувати технології вимірювання результатів виховної роботи; заохочення творчих пошуків педагогів з питань виховної роботи; готовність до застосування проектно-інвестиційної технології в управлінні виховними процесами; спроможність проведення експертизи нововведень, використання Web-ресурсів для розвитку системи виховної роботи.

3

Соціальні

Здатність адаптувати виховну систему до соціальних змін.

4

Комунікативні

Здатність використовувати прийоми психолого-педагогічної корекції при спілкуванні з учителями та учнями.

5

Особистісні

Прагнення до психолого-педагогічної самоосвіти.

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: larisa1001 (25.04.2017)
Переглядів: 709 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Корисні сайти
”Міністерство освіта в Україні МОІППО

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz