Інтегрований підхід у навчанні
24 листопада в Баратівській ЗОШ І-ІІІ ступенів в рамках підготовки до педагогічної ради відбулося засідання постійно діючого семінару на тему «Інтеграція навчання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості учня та вчителя в умовах сучасної школи». Заступник директора з навчально-виховної роботи Хир Л.М., зупинившись на теоретичних аспектах організації інтегрованого навчання, акцентувала увагу присутніх на його перевагах. Вчитель історії Боброва О.С. підготувала цікаве повідомлення з історії запровадження інтегративного підходу у навчанні. Голова ШМО вчителів початкових класів Кісільова Г.В. поділилася досвідом проведення інтегрованих уроків. Шкільний психолог Міщанін Н.О. провела діагностичні дослідження на виявлення труднощів впровадження інтегрованого підходу. Цікавою для педагогів була вправа «Діалог кольорів», яка дозволила виробити навички співпраці в парі при підготовці та проведенні бінарних уроків. Учасники семінару обмінялися досвідом роботи та розробили методичні рекомендації з обговореної проблеми. Підводячи підсумки роботи семінару Хир Л.М. зазначила, що інтеграція навчання закладає нові умови діяльності вчителя і учнів, є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання.
.
Хир Л.М., ЗДНВР
|